Lite människor

Ja då va det Arvid här igen XDXD
Folk har frågat mig (inga har egentligen frågat eftersom att ingen läser denna blogg) vilka personer jag gillar, så här har ni dom. :P
Först så måste jag väl ändå nämna min tjej Pernilla, annars åker jag på spö. Hon är helt OK ändå ^^
Sen bad ju min käre vän Michelle mig att nämna henne i denna blogg, så ja, Michelle dåja XP
Sen måste jag la nämna typ Hugo för jag snackar i skype med honom nu och han kommer vara den första (och enda) personen som läser detta. Hej hugo! :P
Sen får jag nog nämna Martin också, för det är ändå våran blogg.
Så ja, det var allt för mig, imon kommer mer dagens skit så kom hit dåå!
Det va allt för mig, HEJDÅÅÅ XD :P <333

Kommentarer
Postat av: Pernilla

HAHHAHAHA du är också ganska

OK!

2011-11-17 @ 22:50:34
Postat av: Carraaan

Tack :(

2011-11-17 @ 23:01:52
URL: http://saedet.blogg.se/
Postat av: Han som käkar jävligt mycket

Carran du va inte så trevlig på No:n så ahh... )=

2011-11-18 @ 08:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0